Modifikasi imej Proton Preve – mantap!!!

Seperti mana diperkatakan oleh Funtasticko, imej Proton Preve yang telah menerima modifikasi ekstensif ini merupakan hasil kerja dan kreativiti bro Beruang Laut. Memang mantap, awal-awal lagi saya sudah mengesyaki yang Preve merupakan sebuah model yang cukup fleksible untuk menerima sebarang pengubahsuaian. Kita tunggu pula Proton Preve versi R3 nanti, mesti lagi gempak.

Sumber : Funtasticko Design

14 Comments

  1. ODC_RB4

    April 19, 2012 at 7:39 pm

    peerghhh meleleh gua tengok……

  2. Syazwan

    April 19, 2012 at 8:26 pm

    gaji RM7,000 ok laa…

  3. sagaKNIGHT

    April 19, 2012 at 8:40 pm

    sayap proton tu mcm inspirasi dari exora bold…
    cun jg klu mod mcm ni :)

  4. mat slamber

    April 19, 2012 at 9:17 pm

    boleh lawan cruze ni…

  5. Akula

    April 19, 2012 at 9:29 pm

    Xleh nk kata apa… Macho ooo :D

  6. emy

    April 19, 2012 at 10:56 pm

    the best is yet to come.. :)

  7. seribandionline

    April 20, 2012 at 11:35 am

    perghhhhhhhhh……..
    euro car……
    kalau 2.0L bagaimana agaknya rupa preve ni.. pasti garang hehe

  8. nine

    April 20, 2012 at 3:50 pm

    kalu campro 2.0 cfe.. perghhh…

    • kd

      April 20, 2012 at 7:18 pm

      klu 2.0 cfe mmg pi gila2 la preve ni, haha,

    • Alju

      April 21, 2012 at 3:14 pm

      kalo campro 2.0 cfe..jadi NAGA jln raya jadinya…kah..kahh

  9. panda

    April 20, 2012 at 10:43 pm

    lowered,,,,,pergh,nk,mltup jelez aku btnyer…grg giler,,,terbaik aaa proton….

  10. kakiborak

    April 21, 2012 at 8:59 am

    lupa kasi modified intercoler letak kat bwah …hehehe

  11. MrDDR

    April 21, 2012 at 12:18 pm

    Bersih dan kemas

  12. ePinX

    April 21, 2012 at 11:59 pm

    Boring2 tak der keja saya cuba-cubalah lakar kat katalog Proton Preve. Akhirnya jadilah………. tapi gambar agak kasar sikit.

    Proton Preve RED SCORPION cubalah klik link di bawah
    http://picturepush.com/public/8087619

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>