Modifikasi imej Proton Preve - mantap!!! - Arena Kereta

Modifikasi imej Proton Preve – mantap!!!

Seperti mana diperkatakan oleh Funtasticko, imej Proton Preve yang telah menerima modifikasi ekstensif ini merupakan hasil kerja dan kreativiti bro Beruang Laut. Memang mantap, awal-awal lagi saya sudah mengesyaki yang Preve merupakan sebuah model yang cukup fleksible untuk menerima sebarang pengubahsuaian. Kita tunggu pula Proton Preve versi R3 nanti, mesti lagi gempak.

Sumber : Funtasticko Design

Terbaik!(0)Booo~(0)

14 Comments

  1. ODC_RB4

    April 19, 2012 at 7:39 pm

    peerghhh meleleh gua tengok......

    Terbaik!(1)Booo~(0)
  2. Syazwan

    April 19, 2012 at 8:26 pm

    gaji RM7,000 ok laa...

    Terbaik!(0)Booo~(0)
  3. sagaKNIGHT

    April 19, 2012 at 8:40 pm

    sayap proton tu mcm inspirasi dari exora bold...
    cun jg klu mod mcm ni :)

    Terbaik!(0)Booo~(0)
  4. mat slamber

    April 19, 2012 at 9:17 pm

    boleh lawan cruze ni...

    Terbaik!(0)Booo~(0)
  5. Akula

    April 19, 2012 at 9:29 pm

    Xleh nk kata apa... Macho ooo :D

    Terbaik!(0)Booo~(0)
  6. emy

    April 19, 2012 at 10:56 pm

    the best is yet to come.. :)

    Terbaik!(0)Booo~(0)
  7. seribandionline

    April 20, 2012 at 11:35 am

    perghhhhhhhhh........
    euro car......
    kalau 2.0L bagaimana agaknya rupa preve ni.. pasti garang hehe

    Terbaik!(0)Booo~(0)
  8. nine

    April 20, 2012 at 3:50 pm

    kalu campro 2.0 cfe.. perghhh...

    Terbaik!(0)Booo~(0)
    • kd

      April 20, 2012 at 7:18 pm

      klu 2.0 cfe mmg pi gila2 la preve ni, haha,

      Terbaik!(0)Booo~(0)
    • Alju

      April 21, 2012 at 3:14 pm

      kalo campro 2.0 cfe..jadi NAGA jln raya jadinya...kah..kahh

      Terbaik!(0)Booo~(0)
  9. panda

    April 20, 2012 at 10:43 pm

    lowered,,,,,pergh,nk,mltup jelez aku btnyer...grg giler,,,terbaik aaa proton....

    Terbaik!(0)Booo~(0)
  10. kakiborak

    April 21, 2012 at 8:59 am

    lupa kasi modified intercoler letak kat bwah ...hehehe

    Terbaik!(0)Booo~(0)
  11. MrDDR

    April 21, 2012 at 12:18 pm

    Bersih dan kemas

    Terbaik!(0)Booo~(0)
  12. ePinX

    April 21, 2012 at 11:59 pm

    Boring2 tak der keja saya cuba-cubalah lakar kat katalog Proton Preve. Akhirnya jadilah.......... tapi gambar agak kasar sikit.

    Proton Preve RED SCORPION cubalah klik link di bawah
    http://picturepush.com/public/8087619

    Terbaik!(3)Booo~(0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>